شرکت برق چهارمحال و بختیاری رتبه برتر رعایت اوج بار مصرف را در بین شرکت‌های توزیع برق کشور از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 12 October 2021

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: براساس گزارش منتشره شرکت توانیر، شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری در زمینه رعایت سقف اوج بار مصرف برق با کمترین درصد تخطی رتبه نخست شرکت‌های توزیع برق کشور را کسب کرد.

مجید فرهزاد افزود: انتقال قسمتی از بار استان به ساعات غیر پیک، به ویژه در حوزه کشاورزی و صنایع با ارائه پاداش‌های لازم، انعقاد پنج هزار و ۸۰۰ تفاهم نامه همکاری با مشترکان بخش‌های مختلف، تغییر ساعات کاری ادارات و تعطیلی پنج شنبه‌ها تا پایان مرداد با توجه به مصوبه هیئت وزیران، استفاده از ظرفیت مولد‌های خودتأمین واحد‌های صنعتی، کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات، نهاد‌ها و بانک‌ها بخشی از این اقدامات است.

وی با قدردانی از همکاری مردم استان در زمینه مدیریت مصرف و رعایت سقف اوج بار، گفت: افزایش مصرف برق صنایع بزرگ باتوجه به افزایش صرفه تولید، کاهش سهم تولید برق نیروگاه‌های برق آبی در پی کاهش بارندگی‌ها و استخراج غیر مجاز رمز ارز‌ها از جمله علل افزایش مصرف برق و اختلاف توازن تولید و مصرف بود.

فرهزاد با اشاره به اینکه بخش کشاورزی بیشترین همکاری را در زمینه مدیریت مصرف برق به میزان میانگین روزانه ۶۵ مگاوات داشته است، افزود: پاداش‌های مدیریت مصرف به مشترکانی که در برنامه‌های مربوطه مشارکت داشتند، به صورت تخفیف در صورتحساب برق مصرفی، پرداخت خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار