کوهرنگ- رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه بسیج و سپاه در شرایط سخت در کنار مردم هستند، گفت: سپاه پاسداران آمادگی ساخت منازل زلزله زده «چلگرد» را دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 12 October 2021

سردار غلامرضا سلیمانی صبح سه شنبه در سفر به شهرستان زلزله زده «کوهرنگ»، اظهار کرد: به نیابت از رهبر معظم انقلاب، در تمامی سختی‌ها و حوادثی که مردم دچار خسارت شده‌اند در کنار مردم هستیم.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران آمادگی دارد در ساخت منازل، بهینه سازی زیر ساخت‌هایی همچون آب‌رسانی، ساخت مدارس و خانه‌های بهداشت کمک کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه در حال حاضر مسئله اصلی ساخت مسکن‌های مردم آسیب دیده است، عنوان کرد: هرزمان که هماهنگی‌ها توسط فرمانداری «کوهرنگ» انجام شود سپاه پاسداران می‌تواند در ساخت منازل و زیر ساخت‌ها کمک کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه سهم دولت در جبران خسارت‌های زلزله باید مشخص شود، گفت: ساخت و ساز منازل تخریب شده با همکاری دستگاه‌های ذی ربط و سپاه پاسداران بر اساس استاندارد مطابق با آئین نامه‌های زلزله انجام می‌شود.

وی با اشاره به وفاداری مردم بختیاری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: سپاه پاسداران از لحاظ مالی و نیروی انسانی برای ساخت و ساز سریع مسکن و اسکان موقت کمک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار